keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Vihreä smokey eye-kokeilu

En ollut koskaan tehnyt smokey eye-meikkiä. Ainakaan siis tietoisesti. Olin päättänyt jossain vaiheessa meikkaustaivaltani, että sellainen ei sovi minulle, kun "on toi silmävammakin". Koska se ei sovi minulle niin mitä sitä turhaan edes tekemään.

Glitz & Glamin Minna järjesti joskus ennen joulua meikkikilpailun ja inspiroiduin siitä sitten yrittämään elämäni ensimmäistä smokey eye-meikkiä. Olin ajatellut, että voisin ehkä jopa osallistua kisaan mutta loppujen lopuksi jänistin, koska meikistä tuli taas kovin pliisu. En sitten kehdannut niitä kuvia täälläkään esitellä. Nyt kun kävin läpi kuvakansioita niin nämä pomppasi näkökenttään ja päätin nyt kuitenkin kuvat ja meikin julkaista.

Silmämeikki on tehty NYX:in For Your Eyes Only-paletilla, tumma luumuinen rajaus on vedetty Wet'n Wildin Mega Eyes Creme Eyelinerilla, sävy Eggplant. Ripsiväri Max Factorin musta vedenkestävä False Lash Effect.






Kasvoilla joku mineraalimeikkipohja, poskipuna Lily Lolon Ooh La La, huulilla todennäköisesti Wet'n Wildin E502A Dark Pink Frost.


Onhan tämäkin kovin kesy smokey eye-meikiksi. Asia sattuu nyt vain olemaan niin, että olen vuosikaudet meikannut tietyllä tavalla ja voimakkaan väriset meikit ovat rajoittuneet jonnekin sinne teinivuosiin. Nyt kun naama alkaa roikkumaan olen kai saanut jonkinlaisen paniikkiherätyksen, että nyt jukoliste kokeilemaan kaikkea kivaa ja jännää ja tummaa, vielä kun ehtii. ;-)

Toisin sanoen minä vasta opettelen näitä tummia meikkejä....uudestaan. =)

4 kommenttia:

  1. Hyvin pukee sinua tummempi meikki.
    Kumma juttu että itsekkin entistä innostuneempi tummanpuhuvista sävyistä ihan arjessa.Kai se on mainitsemaasi "nyt kun vielä voi"-paniikkia. Ennenkuin jo hieman roikahtamaan lurpsahtaneet luomet romahtavat totaalisesti =/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tyly! Tummia meikkejä täytyy ehdottomasti alkaa harrastaa. ;)

      Poista
  2. Mohn, sinä uusteini :)

    Mielestäni voisit varjostaa silmiä vahvemminkin. Itse teen niin, mutta mulla onkin pyöreät pöllönsilmät.

    Sulle on meiliä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellakin uusteini! ;-) Välillä ihmettelen kuka tässä huushollissa onkaan enemmän teini, minä vai nuo teinittäret. ;-)

      Juu, ehdottomasti täytyy treenata vahvempaa varjostusta, olen nyt vain alkuunsa niin arka, että aloittelen hissukseen. Jostain syystä mieleen nousi mielikuva noin 14-15 vuotiaasta Mohnista ja musta-kultaisesta silmämeikistä. En ole mustaakaan muuten käyttänyt sitten teinivuosien. Luomiväriä siis, mustia rajauksia toki.

      Poista

Hei!
Mukavaa, että piipahdit blogissani! Ilahdun kovasti kommenteista ja niitä saa mielellään kirjoitella myös vanhoihin postauksiin.

Hi!
Nice of you to drop by in my blog! Comments make me very happy. Don't hesitate to comment on my older posts too.