tiistai 21. helmikuuta 2012

Haasteita

Blogini on saanut muutaman haasteen ja ne alkavat kasautumaan joten pitääpä vähän purkaa ruuhkaa. ;-) Pahoitteluni kun näiden toteuttamisessa kestää, olen kuitenkin kaikki haasteet vastaanottanut ja teen niitä ihan mielelläni.

Nämä kaksi haastetta sain ihanasta Butterflies instead-blogista Melliltä. Ensin ihan vain yksinkertaisesti kymmenen vastausta.

1. Suosikkiväri: Rakastan värejä mutta jos yksi ainoa on pakko valita niin sininen ja sen eri sävyt. Myös pinkki, vaaleanpunainen jne. on top vitosessa. Olen väreiltäni kesä joten koen viileät värit eniten omakseni.














2. Suosikkieläin: Olen koiraihminen eli koira on suosikkieläimeni.




3. Suosikkinumero: Vissiin aika yleiset 7 ja 14.

4. Suosikki alkoholiton juoma: Pepsi Max, kivennäisvesi.

5. Facebook vs. Twitter: Facebook. En tiedä Twitteristä mitään ja jo pelkässä naamakirjassakin on kestämistä. ;-)

6. Intohimoni: Käsityöt, kosmetiikka, kynnet ja niiden kanssa puuhastelu, musiikki (elämä ilman musiikkia olisi kestämätöntä), uusimpana tuoksut.


7. Saada vai antaa lahja: Lahjoja on ihana saada ja minusta on erityisen ihanaa käyttää saamiani käytännöllisiä lahjoja koska silloin aina muistan lahjan antajaa. Lahjojen antaminen on kuitenkin minusta vielä ihanampaa, varsinkin jos on onnistunut löytämään saajalle justiinsa sopivan lahjan. Lahjojen valitseminen on kivaa ja sen juuri oikean lahjan etsiminen. Tykkään lahjoa perhettäni ja ystäviäni myös ihan muuten vaan (siis merkki- ja juhlapäivien ulkopuolella), varsinkin jos silmiini sattuu osumaan joku vastustamattoman hyvä juttu joka sopii lahjan saajalle kuin nenä päähän. Osan lahjoista teen itse.

8. Suosikkikuvio: Whaaaat?? Jaiks, eihän mulla mitään suosikkikuviota ole...sydän?

9. Suosikkiviikonpäiväsi: Perjantai.

10. Suosikkikukka: Hajuherne, sireeni, juhannusruusu.



Toisessa haasteessa piti kertoa 8 faktaa itsestään.

1. Värjään/värjäytän hiuksiani, yleensä vaaleaksi.
2. Jos en jostain syystä käytä jotakin tuotetta pitkään aikaan saatan unohtaa omistavani sen.
3. Vanhin käytössä oleva huulipunani taitaa olla yli 10 vuotta vanha.
4. Olen höveli rahan kanssa ja hyvin impulsiivinen; minun tulee toisinaan sorruttua kerrassaan typeriin ja harkitsemattomiin ostoksiin.
5. En ole koskaan käynyt jalkahoidossa. Olen halunnut mennä jalkahoitoon jo vuosikausia mutta en vain saa aikaiseksi.
6.  En ole varsinaisesti merkkiuskollinen kosmetiikassa, minulta löytyy eri merkkejä laidasta laitaan. Minulle ei myöskään ole väliä onko joku tuote selektiivistä kosmetiikkaa vai ei ja mistä sen ostan.
7. Minulla on käytössä vähintään 5 käsirasvaa samaan aikaan. Toki käytän vain yhtä kerrallaan. ;-)
8. Olen koko ikäni asunut samalla paikkakunnalla ja mitä todennäköisimmin tulen viettämään loppuikäni juurikin tällä samalla paikkakunnalla. Asia ei ole minulle ongelma. ;-)


Mietin jo etten jakaisi näitä haasteita eteenpäin koska en valitettavasti viitsi tarkistaa kuka nämä on mahdollisesti jo tehnyt mutta linkkaan tähän nyt kuitenkin muutaman blogin ja jos joku on haasteet jo tehnyt niin ei sitten luonnollisestikaan niitä enää toistamiseen ala pykäämään. ;-)

Kissaämmä
Cherrycupcake
TylyMuijaGoesBlingBling
Pumpulipupu
Serrated Beauty
Smoky/clean
Pieni nutturapää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei!
Mukavaa, että piipahdit blogissani! Ilahdun kovasti kommenteista ja niitä saa mielellään kirjoitella myös vanhoihin postauksiin.

Hi!
Nice of you to drop by in my blog! Comments make me very happy. Don't hesitate to comment on my older posts too.