lauantai 3. joulukuuta 2011

Voi tätä hulluutta; Naked 2

Minä EN tarvitse Naked 2-palettia. En, en , en, en. Mutta siinä on aivan järkyttävän ihanan näköinen musta. Ja pari muutakin ihanan näköistä luomiväriä. Ja metallirasia ja kiva sivellin. Ja minä en todellakaan tarvitse sitä. Mutta minun tekee sitä kauheasti mieli.... :-O Voi ei.

Lipglossiping-blogissa voi käydä lukaisemassa esim. vertailun Naked-paletin ja Naked 2-paletin välillä. Ei mitään järkeä minun omistaa molempia. Vaikka tykkään oikein kovasti meikata neutraaleilla sävyillä ns. normioloissa niin silti... Toisaalta yritän perustella itselleni Nakes 2-paletin hankkimista sillä, että se sopisi minulle paremmin koska minulle sopivat paremmin viileät kuin lämpimät sävyt. Ja se musta on vaan niin ihanan näköinen!! En edes käytä mustaa kuin joskus bilemeikissä. Joopa joo.

 
Jep, ihan sekopäistä minulta haluta kyseistä palettia. En vain ole koskaan ollut kovin hyvä hallitsemaan (saati hillitsemään) halujani. ;-D

1 kommentti:

  1. Oivoivoivoi... miksi mun piti saada tietooni että on olemassa Naked2-paletti?

    Itselläni on ykkönen mut haluun kans ton toisen!

    -pcr

    VastaaPoista

Hei!
Mukavaa, että piipahdit blogissani! Ilahdun kovasti kommenteista ja niitä saa mielellään kirjoitella myös vanhoihin postauksiin.

Hi!
Nice of you to drop by in my blog! Comments make me very happy. Don't hesitate to comment on my older posts too.