tiistai 6. joulukuuta 2011

Lumihiutaleita

Tein tämän lakkauksen viime torstaina ja kuvasin sunnuntaina (ja se on edelleen siisti ja katseenkestävä). Harmi vain, että pikkukamerani on hukassa (tai siis en vain muista mihin olen sen taas käsistäni laskenut) ja järkkäri jälkikasvun jäljiltä niin ikään jossakin minulle tuntemattomassa sijainnissa. Jouduin ottamaan kuvat kännykällä ja eihän siitä mitään tullut.

Ihan sama miten monta miljoonaa pikseliä noissa kännykkäkameroissa on niin ainakin kaikki joita minä olen käyttänyt ovat olleet aika surkeita. Pahoitteluni siis onnettomasta kuvanlaadusta mutta halusin kuitenkin näyttää nämä lumihiutalekynnet.


Alla Rimmelin aluslakka jonka päällä Minersin vaalean harmaa Dove (kaksi kerrosta), kärjissä Mavalan ihana glitterlakka #213 Pure Diamond. Päälle leimasin Konadin laatasta m59 lumihiutaleita Konadin valkoisella ja tumman sinivioletilla.




Tykkään näistä tosi paljon. Minersin Dove on nätti vaalean harmaa mutta aika hankala lakata, tekee helposti raitaa. Minersin sivellin on tosi kapoinen ja siksikin lakkaaminen Dovella oli hieman haastavaa. Lakka on kuitenkin peittävä eli kaksi kerrosta riittää ainakin minulle. Lakka oli koostumukseltaan mielestäni aika paksuhkoa ja hintaahan Minersilla on Sokoksella 1.90€ (pullossa 9 ml) eli ei mikään selektiivinen tuote kyseessä. 
Minulla on muitakin Minersin lakkoja ja koostumus tuntuu vähän vaihtelevan eri värien kesken. Olen kyllä tykännyt niistä ja yksi tämän hetken lemppareistani on Minersin lakka. Laatu on minusta hintaan suhteutettuna erittäin hyvä. Yleisesti arvioiden sanoisin Minersin sijoittuvan normi markettimerkkikastiin ja esiintyvän siinä ihan edukseen, vaikkakin tuo laatu vähän vaihteleekin.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei!
Mukavaa, että piipahdit blogissani! Ilahdun kovasti kommenteista ja niitä saa mielellään kirjoitella myös vanhoihin postauksiin.

Hi!
Nice of you to drop by in my blog! Comments make me very happy. Don't hesitate to comment on my older posts too.